פינדרוס על ק"ג מערב: "זה היה גזל גמור"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס על ק"ג מערב: "זה היה גזל גמור"

ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הקמפיין הפעם יהיה שונה, המסרים חדים וברורים. אנשים שוכחים מה היה פה לפני חודשיים, חוקים נוראיים שהם רצו להעביר" | "לפיד אולי השתנה שהוא לא מונע משנאה, אבל הוא מייצג את הזהות החילונית של המדינה" | הריאיון המלא

20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ פינדרוס למימרן ב"מהדורה המרכזית" על הדרמה בעניין קריית גת מערב: "ההחלטה היום אמרה למתכננים שיילכו לעשות שיעורי בית, ולתכנן אופציות שגם חרדים יוכלו להיות שם. זה היה גזל גמור אמיתי, אלקין אמר שזה תוכנן לציבור החרדי. אני מקווה שזה יוחזר לציבור".

על מערכת הבחירות אמר: "אנחנו במערכת בחירות חמישית בתוך 3 שנים, מספר המצביעים עלה חוץ מהבחירות האחרונות שבכל גוש הימין נרשמה ירידה. הקמפיין הפעם יהיה שונה, המסרים חדים וברורים. אנשים שוכחים מה היה פה לפני חודשיים, חוקים נוראיים שהם רצו להעביר, זה המסר של הקמפיין ואני מאמין שהציבור שראה את העבודה שלנו יבוא לקלפי".

"עבדנו לילות כימים לעצור את הגזירות של הממשלה, רפורמת הכשרות טרם החלה בפועל, גזירת המעונות לא התחילה, מנענו דברים. יש גם הרבה נושאים שלא טופלו כמו נושא הדיור".

"שנתניהו לא היה צריך אותנו נזרקנו הצידה, הנושאים האמוניים צריכים לבוא לידי ביטוי, הסיעה היחידה שהייתה בוועדות הייתה יהדות התורה. בן גביר צריך להביא את הקולות מהציבור המסורתי והאו עושה עבודה טובה, מי שידאג לציבור החרדי אלו הנציגים החרדים, אי אפשר להסתמך על אף אחד אחר עם כל האהבה לליכוד ולציונות הדתית".

"לפיד אולי השתנה שהוא לא מונע משנאה, אבל הוא מייצג את הזהות החילונית של המדינה, הליכוד היא מפלגה מסורתית, יש הבדל ביניהם" הסביר פינדרוס.

"כשהם שולטים במשרדי הממשלה הם מביאים את האג'נדה החילונית שלהם. לנו כחרדים יש גם אחריות ליהדות של כלל ישראל. אני תושב הרובע וראיתי בימים האחרונים את המוני המסורתיים באים לסליחות, גם להם צריכים לדאוג".



0 תגובות